17/11- 2011

Hej, Tja eller ska vi säga tjenixen?
Ungefär ett halv år senare kommer jag ihåg att jag faktist har en blogg, eller Olivia påminde mig. Tur att jag har henne ibland. I allafall, precis som alla de andra gångerna så har jag denna gång inget vettigt att skriva alls. Det enda som kan vara lite kul att få berätta, eller få skriva ut är att snart har jag en helt egen polle, den bästa av dom bästa, MIN Mingla <3 Det är nu bestämt att i Januari ska hon bli min alldeles egna & få flytta till stallet där jag jobbar. Längtar så jag håller på att spricka!
Nu är det bara en massa att förbereda, köpa saker m.m (nått av det bästa jag vet)
jaja, nu har jag skrivit av mig för denna gång, xoxo Bea


Min bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0