Chillkväll (mobil blogg)

Tja tja bloggen, lugnt ikväll eller? Nej jag skojar!
Nu är jag äntligen hemma i Karlstad/skoghall & det är otroligt skönt måste jag säga :) Västerås bra men skoghall bäst, haha! Sitter nu hemma hos en av mina bästa kompisar & myser! Tv & cola for life <3
Dagen har varit lugn & började med jobb till 12 & fortsatte med en bilresan hem!!!

Från en sak till en annan, så känner jag att jag måste ta detta tillfälle i akt att berömma min underbara mamma. Hon har varit den bästa genom alla år & ställt upp för mig i alla lägen! Tack mamma för Att du alltid funnits för mig, hade aldrig klarat mig utan dig!

Någon som sett den nya designen? Grym va? Clean/stilren. Tack bästa Ida!

xoxo


bff <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0