Gästblogg: Ida

Hej alla! Ida här, Bea sover nog antagligen. Som ni kanske lagt märke till så har bloggen fått en helt ny design (tack och lov). Med denna nya design hoppas jag att Bea kommer få en nystart och sätta igång med bloggandet igen. Vi kan ju i alla fall hoppas!
Jag (och några av Bea's andra vänner) kommer då och då göra gästinlägg i bloggen, som jag tror ni kommer att tycka om. Tror mina kommer handla om mode, inredning och livsstil. Vi får se!
Hoppas ni har haft en bra vecka hittills och att det fortsätter så. För min del så ska jag till Stockholm imorgon med min klass. Konstutställning på Moderna Museet m.m. Lite shopping skall vi nog också hinna med, snart jul ju.

Love, Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0