Internetshoppar!

Jag tycker att rubriken till detta inlägg säger det mesta. Jag sitter nu och shoppar på internet. En av de bästa saker man kan göra! Att sitta hemma & klicka hem de saker man vill ha är otroligt mycket skönare än att krångla ner till stan & trängas med alla de andra 2489489 personerna i butikerna :)
Nu är det så att jag inte har shoppat grejer till mig själv (eller nästan), utan till min häst. Satt och kollade runt på alla de sidor som finns på internet & märkte att www.hooks.se hade jäkligt bra REA!
Hööks säljer bra saker till lågt pris. Visst, nu finns det ju saker som är sämre såklart men jag vet vad jag ska kolla efter. REAn var så bra, så om det är så att det jag köpt inte funkar så kan jag helt enkelt bara slänga skiten i papperskorgen ;) haha!


Blårutigt utetäcke som funkar perfekt som regntäcke


Stalltäcke i fleese med slät utsida (svettäcke)


Täcke i akryl som andas & trasporterar bort fukt (kommer att användas som svettäcke)




Snygga täcken right?!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0