Kors i taket

Oj, två ggr samma vecka, har jag slagit i huvudet? nja... inte vad jag minns iallafall.
Idag är det alltså lördag & mamma är här & hälsar på. Var på Hamre & kollade på den regionala hoppnignen, min underbara vän Sofia var med & tävlade med sin polle, 2 pet men det gick riktigt bra!

Egentligen så åkte jag inte ut till Hamre för att kolla på hoppningen (känns inte så värt faktist) åkte dit för att kolla på hästgrejer helt enkelt. Jag älskar att handla & det spelar ingen roll om det är till mig, hästen eller någon annan. Det brinner i fickan på mig när jag är inne i en affär, kännt det samma någon gång? hur man bara måste handla, det spelar absolut ingen roll vad det är bara man kan kliva ut ur affären med en påse i handen!
Hur kan det vara så? hur kan det kännas bra att spendera pengar på saker som inte riktigt behövs? Har inget svar på dessa frågor men skulle gärna vilja ha det...

Nu ska jag dricka upp kaffet innan det blir allt för kallt ;) xoxo




 Ett Stable Plus stalltäcke från WeatherBeeta inhandlades idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0