So Random

Hejsan hoppsan lillebror!
Denna dag har varit den bästa på länge, jobbet flöt på bra & Mingla blir allt bättre. Känns bara som om det kan gå framåt just nu! Att blogga en dag som denna borde egentligen vara optimalt men eftersom jag inte är en, ja vad som man kalla det?! "en riktig bloggperson" så är även denna dag precis som alla andra, torr :) iallafall..

Efter en lång tids betänkte tid (nej, inte riktigt) så har jag kommit fram till att det kanske är dax att byta design här på min inte alls så populära blogg :) kul? ja, för mig iallafall!
Men eftersom jag är helt värdelös på allt som har att göra med design osv. så har jag tagit hjälp av min bff, Ida. Snäll som hon är så har hon lovat att fixa en hyfsad design så jag inte längre ska behöva skämmas över ah.. bilderna på JB, haha!
Det var allt jag hade att komma med idag så jag ska tacka för mig så syns vi snart! xoxo


Old pic, bff <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0