Sovtajjjm!

Nu är jag hemma från clinicen på hallsta som hölls av Jens Fredriksson. Fan vad grymt det var!! Han förklarade så otroligt bra & de metoder han använda var grymma.
När pinglis kommer igång måste jag bara testa dom. Att få en häst så lyhörd & positiv är helt otroligt tycker jag. Kul att se!

Fick även höra på denna clinic att man ska akta sig för dressyr- fuxmärrar med små öron, jaså? Ah. Det var en snabb beskrivning av min polle de haha. De hästar som just beskrevs ska tydligen vara lömska & lite opålitliga, stämmer de? Inte vet jag. Kanske är det att dra alla över en kant?!
Iallafall, grymt bra clinic!!! Nu är det dax att sova.
Detta inlägg får avslutas med en fin bild på min favorit tjej :) xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0