Varför?!

Jag vill börja detta inlägg med en så kallad tyst minut, om det går?
...............

Jag ligger i sängen & känner mig allmänt tom & tänker på livet & allt där till. Den här dagen har för mig varit jobbig & jag har hamnat i en situation där jag inte riktigt vet vad jag ska göra.
Att vara den där personen man kan prata med & gråta tillsammans med har jag svårt att vara, även om jag vill. Jag vill vara bra på att trösta & veta vad jag ska säga, men det är jag inte. Något man blir bättre på med åren kanske?!

Tankarna bara snurrar, varför just dom? Varför några av de personer jag bryr mig om? Det är som taget ur en film, otroligt.
Jag är så himla ledsen för att detta hänt just er. Ni är några av de bästa personer jag träffat & jag tänker verkligen på er.

Så jag vet att iallafall en av er kommer läsa detta, en av de bästa vänner jag har. Jag älskar dig & kommer i alla lägen finnas där för dig! Du är bäst <3

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0