Mingla

Här kommer en kortare uppdatering om Mingla.

Mingla mår just nu väldigt bra, pulsen i kotan har gått lite upp & ned denna vecka vilket jag inte vet varför. Idag var hon i alla fall jätte fin & kall i benen så nu är jag relativt lugn igen.
Har fått order av veterinär att hon ska få gå ut & gå 2 ggr om dagen bara en kort sväng, men nu denna vecka har det inte blivit av då pulsen gått upp & ned och jag inte har vetat varför. Ska ringa min veterinär imorgon & fråga lite om just detta, vad det kan bero på osv.

Denna vecka ska jag:

- Ringa veterinär + boka tid
- Ringa hovis
- Köpa ett hönät med små hål i.

hoppas uppdateringen duger!
Här kommer ett litet Collage på min stjärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0