Nästintill perfekt

Dagen har varit underbar. Var ledig så fick sova ut & kunde sedan åka till stallet där jag fick hjälp av Antonia som borstade på min polle. Efter stallet åkte jag vidare till Sara. Mumsade glass & godis.
Men nu till det bästa, typ. Mingla är också bäst! I alla fall, hämtade upp Matilda på vallby & åkte tillbaka till Sara där vi pratade & skojade. De konversationerna vi kan ha är helt rubbade. Men fan vad roligt! Dagen avslutades med en grym dans framförd av mig & film finns inom kort på FB.

Jag älskar mina vänner nått så enormt mycket. Utan er skulle det inte funka! Ni är allt & mycket mer! <3

xoxo


Kommentarer
Postat av: matilda

love u puss <3

2012-03-03 @ 08:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0